Miriam Bengtsson

Vi var på releasefesten för artpop

Publicerad 2013-11-11 19:00:08 i Allmänt,

I torsdags hamnade jag, på något sätt, på releasefesten till lady gagas nya album artpop. Det var väldigt häftigt med en massa målningar på lady gaga och en massa häftigt folk som designers och musiker. Pressen var där och jag var med i expressen tv. Det var en väldigt rolig kväll med mycket dans och nya kontakter. Tack till fina cesar som tog med mig dit!

En bild från finest! 

Sedan var vi med i Aftonbladet 


Jag och Sibel som var min favorit i idol och jag tydligen hennes haha! 

Fina lady gaga vänner! 


Avslutar med en bild på mig och Cesar!

Glömde skriva i mitt förra inlägg att bilderna är tagna av irini! 

Photo & edit by Irini Michas Creatriss
www.facebook.com/creatriss (@irinim at Instagram)
Makeup by Rebecka Olsson 

Kram på er! 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela