Miriam Bengtsson

Tack för er hjäp!

Publicerad 2013-11-10 15:36:18 i Allmänt,

 
 
Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag! Har haft väldigt mycket på schemat som jag kommer skriva om. Men först vill jag tacka er för att så många kommenterade och hjälpte mig genom att tycka till om vilken låt jag framförde bäst. Ni har varit mycket till hjälp och jag känner att jag vet nu vilka låtar jag ska köra för er. Är ni nyfikna på resultatet? ;) Jag kan säga att det var en låt som ni tyckte var överlägset bäst. Denna låten fick väääldigt många fler röster än dem andra låtarna. Dessa är era topp tre enligt er!
 
1. F*cking perfect - 43 röster
 
2. End of time - 12 röster

3. Could you be loved - 8 röster
 
Tack bästa ni! Räkna med två till inlägg idag<3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-11-10 17:02:50

Tack bästa du för att du sjunger o dansar så bra så att jag ännu mer vill börja dansa;) haha du är bäst!<3

Postat av: Klara

Publicerad 2013-11-10 17:20:28

Hej Miriam! Har sett att du har använt RIHver island, rihannas klädkollektion, tycker du om det och vad tycker du om Rihanna? :) Kram

Postat av: Nora

Publicerad 2013-11-10 18:22:23

Hej Miriam jag älskar dig så sjukt mycket och önska. Att du följde mig insta ser skulle va en dröm för mig :: @norahamadi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela