Miriam Bengtsson

Göteborg och Malmö! Dagens fråga!

Publicerad 2013-11-14 18:51:57 i Allmänt,

Det är så många som har frågat kring speciellt Göteborg så så passar jag på svara på dessa frågor gemensamt! Jag har också haft väldigt fullt upp idag och har stressat fram och tillbaka, hit och dit. Jag skriver detta inlägg på tunnelbanan på väg till ett musik event just nu haha! Alla fall så hoppas jag att ni inte missat att jag har börjat använda appen videofyme! Om ni inte har appen, ladda ner den och följ mig där, heter miriam Bengtsson som vanligt. Där kommer jag att lägga upp en massa videor hela tiden på vad jag har för mig om dagarna. 

Till dagens fråga! 
GÖTEBORG: lördag den 23e november på Nordstan. Eventet håller på mellan tiderna 12:00 - 16:00. Idoler som uppträder är vi som har åkt ut alltså till Matilda kanske en till. 

MALMÖ: lördag den 30e november på triangeln. 12:00 - 16:00. Även där uppträder de idoler som åkt ut till den tidpunkten dvs. 

Puss på er 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-11-14 18:57:39

Tack för svar! :D
Så den idolen som åker ut den 22november kommer inte vara med i Göteborg.
Och den idolen som åker ut den 29november kommer inte vara med i Malmö? :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-11-14 18:58:42

Tack för svar! :D
Så den idolen som åker ut den 22november kommer inte vara med i Göteborg.
Och den idolen som åker ut den 29november kommer inte vara med i Malmö? :)

Postat av: Maria

Publicerad 2013-11-14 20:30:48

Woohoo va kul! Har du nån aning om ni kommer komma till borlänge något i år? :D

Postat av: Mira

Publicerad 2013-11-14 21:18:35

Grym blogg!

Postat av: Christian

Publicerad 2013-11-15 07:52:44

Hej Miriam förlåt om jag är tjatig haha men ni kommer inte komma till Halmstad? Det är en stor önskan jag har iaf! Hoppas på snabbt svar kram på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela