Miriam Bengtsson

gårdagen

Publicerad 2013-11-15 12:00:00 i Allmänt,

Gårdagen var en mycket fullspäckad dag! Det började med möte hos videofyme, som ni kanske märkt har jag börjat använda den appen och om ni följer mig där så kommer jag lägga ut en massa roliga videor när jag kanske sjunger, svarar på frågor, berättar vad jag gör och helt enkelt tar med er ut i min vardag! Ibland kommer jag även lägga upp videorna här på bloggen som jag gjorde idag! Sedan har jag verkligen tagit tag i saker och haft massor med samtal hit och dit. Nu känns det väldigt bra och jag har verkligen fått ordning på allt och känner att livet börjar rulla på. Efter mötet var det hem att fixa sig sedan direkt för att möta upp sara och sara för ett väldigt intressant musikevent. Ninetone hade nämligen ett aw och det var treveligt med en massa trevliga människor.
 
 
 

Kram på er!

Kommentarer

Postat av: Evy

Publicerad 2013-11-15 15:30:01

Härliga å trevliga bilder du tagit :)
Försöker läsa din blogg så ofta ja kan. Tycker det ä väldigt trevligt å läsa din blogg :)
Kram Kram ^^

Postat av: Evy

Publicerad 2013-11-15 15:30:49

Härliga å trevliga bilder du tagit :)
Försöker läsa din blogg så ofta ja kan. Tycker det ä väldigt trevligt å läsa din blogg :)
Kram Kram ^^

Postat av: Signe

Publicerad 2013-11-24 12:27:23

Hej Miriam jag undrar vad du brukar andvända för smink, vilka sminkprodukter du brukar andvända?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela