Miriam Bengtsson

Dagens fråga!

Publicerad 2013-11-13 22:34:12 i Allmänt,

Hej mina fina! Jag har så många frågor jag vill svara på som ni ställt till mig! Tänkte svara lite snabbt på vissa frågor. Några frågade om min läggning och jag gillar killar haha. Många har också bett mig att ha en fan träff och det låter kul men måste veta hur många som skulle komma haha!? Sedan har jag fått väldigt många frågor kring vår spelning i Göteborg, och jag kan inte riktigt svara på när, hur och vart just nu men ska försöka göra det imorgon! Så kolla bloggen imorgon för att få all info om spelningar osv. Nu till dagens fråga!! 


Hejsan klara! Vad roligt att du har hittat hit till min blogg först och främst! Jag förstår att du och många andra undrar lite om vad jag tycker om Rihanna! Kanske för att vi har samma hudfärg och jag har rött hår haha! Som jag skrev här innan så älskar jag hennes stil och hennes kollektion för river Island. Men jag har också många andra stil ikoner som jag ser upp till. När det kommer till hennes musik så gillar jag den, precis som mååånga andra lyssnar även jag på Rihanna. Samtidigt som jag respekterar henne som artist och sångare och tycker att hon är galet grym så är hon inte en av mina största idoler när vi snackar musik. Jag säger ABSOLUT inte att hon är mindes bra eller något sånt utan bara att hon gör inte den typ av musik jag vill göra och är inte den artist jag vill vara men det betyder inte att jag inte gillar hennes musik och henne som artist. Mina två största idoler  som jag ser upp till är Beyonce och Michael Jackson, som jag även har nämnt innan. Dessa två står för det jag vill stå för och deras artisteri är galet. Jag tycker också att Bruno Mars och lady gaga är grymma artister på olika sätt. Sedan har jag såklart många andra musikala förebilder. 
Hoppas du fick svar på din fråga! Stor kram till dig klara! ❤ 
Här är en bild från min instagram när jag har på mig ett plagg från hennes kollektion från river Island! Älskar detta plagg! 


Kommentarer

Postat av: Nina Licina

Publicerad 2013-11-13 22:42:22

Hej!
Min fråga till är om hela idol resan :)
Hur kom det sig att du skulle söka? Var det du själv eller någon annan som gjorde det åt dig?:) var det nervöst? Och hur kändes det när du fick en guldbiljett?:)<37

Postat av: Nina Licina

Publicerad 2013-11-13 22:43:00

Hej!
Min fråga till är om hela idol resan :)
Hur kom det sig att du skulle söka? Var det du själv eller någon annan som gjorde det åt dig?:) var det nervöst? Och hur kändes det när du fick en guldbiljett?:)<37

Postat av: Hilda

Publicerad 2013-11-13 22:46:26

Hur var din uppväxt? Har den varit lätt eller jobbig? Har du alltid velat sjunga?

Postat av: Ariana

Publicerad 2013-11-13 22:56:13

Riktigt fin tjej är du!
Älskar Michael Jackson också, världens bästa. Precis som du.
Kram.

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-11-13 23:12:31

hoppas du läser detta, gör en video blogg där du berättar om din familj samt om dig själv .. Vad du mer gillar att göra än att sjunga o dansa. Har du kille? Dejtar du? Såna intressanta frågor om dig själv. Kör det på en video blogg.
Väldigt kul och intressesant! Du e bäst

Postat av: leila

Publicerad 2013-11-14 08:11:16

Kan du skapa en youtubekanal?<3

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-11-14 08:31:36

åh hoppas på svar om göteborg snart för jag ska åka tåg dit så behövs verkligen info hahah :)

Postat av: Michelle

Publicerad 2013-11-24 16:39:44

MIRIAAAM !! jag skulle definitivt komma om du har en fan träff. I ADORE U ! due såå grym, både på att sjunga och att dansa. Riktig entertainer :) puss och ta hand om dig, hoppas vi ses snart

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela